Er staan dan ook in het nieuwe jaar veel activiteiten op stapel voor zowel edding als Legamaster. bij edding Legamaster): “Na een succesvol 2012 zal er weer een geheel vernieuwde lijn BTS de markt in gaan. bambulab printer. We focussen daarbij op modulaire displays voor de vakhandel. bambulab printer. Voor ieder budget hebben we wel een oplossing, met alle hardlopende, bekende producten van edding
Legamaster Voor Legamaster staat er volgend jaar ook weer veel op het programma. bambulab printer. Een van deedding edding gaat in 2013, naast de B2B markt, de activiteiten naar de consument verder intensiveren. Zo wordt het Funtastics-assortiment uitgebreid. edding voegt stiften voor speciale toepassingen toe aan deze lijn - bambulab printer. Zo wordt het Funtastics-assortiment voor kinderen uitgebreid
Ook Back to School is volgend jaar weer belangrijk voor edding. bambulab printer. Ewoud Bosch (managing director Beneluxin deze categorie. bambulab printer. Het blijft nog steeds een grote handel, hoewel de zakelijke markt wel onder druk staat (canon all-in-one printers kortrijk). We brengen de producten op de juiste manier op de markt, zodat de handel er wat mee kan
Zo hebben we bijvoorbeeld een fijnmazig systeem van dropshipments, dat we heel goed kunnen. bambulab printer. We hebben een enorme dienstverlening naar de dealer met volledige montage, service en klantbezoek samen met de dealer. bambulab printer. Wij staan voor volledige ontzorging van de dealer en werken steeds meer samen in projecten.”Beurzenhighlights is de verdere ontwikkeling van de touchscreens
“In een speciaal magazine voor Facilitair staan ook dertig van onze dealers die hieraan actief willen meedoen - bambulab printer. In alle activiteiten gericht op de eindgebruiker betrekken we de dealers die aangeven hier gebruik van te willen maken.” Op het gebied van traditionele presentatieproducten blijft Legamaster een sterke partij. bambulab printer (Canon imageRUNNER aalst). “In 2012 realiseerden we een kleine groeiBeursdeelname blijft een speerpunt in de marketing van edding Legamaster
Het is niet zo dat we vanzelfsprekend aan elke beurs deelnemen (bambulab printer). We kijken er gericht naar en kiezen bewust voor een evenement (bambulab printer). We hebben meer focus, zodat we meer uit een event kunnen halen”, aldus Bosch, die daarmee zowel de handel als de eindgebruiker wil bereiken. “Tijdens een handelsbeurs kunnen we de dealer laten zien hoe je producten en concepten kunt presenteren
Voor elke beurs geldt dat we de handel nauw betrekken bij de merken.”Optimisme Bosch tot besluit: “Economisch gezien is het niet gemakkelijk, maar wij blijven zoeken naar kansen en mogelijkheden. Ze zijn weliswaar wat moeilijker te vinden, maar als je een kans ziet moet je er meteen bovenop zitten - bambulab printer. We bekijken het altijd positief: zoeken naar de mogelijkheden
Zo van: de schouders eronder met ons allen. bambulab printer.”kbm > december 2012 > 13> Visie 2013 tekst: Emiel te Walvaart2013: veranderende markt, nieuwe strategie De bakens verzetten, kansen dienen zich zeker aan, ruimte voor de echte ondernemer, uitdagende markt, strategische heroriëntatie, vechten voor elke stoel. bambulab printer. Een greep uit de remedies en oneliners die naar voren komen als de branche vooruitkijkt op 2013
Negen vertegenwoordigers uit de branche met elk hun eigen visie op 2013 - bambulab printer - canon groot formaat printers ieper. Cees van Manen (voorzitter Office World):‘Juist nu bakens verzetten’ “ Als ik terugkijk op het afgelopen jaar is mijn algemene indruk dat veel bedrijven zich laten regeren door de waan van de dag (bambulab printer). Men is druk met het verleden en het nu en probeert het werk efficiënter te maken, maar men vergeet voor te sorteren voor de toekomst
Navigation
Latest Posts
Printer Inkt Hp 301
Hp Printer Cashback
Pcb Printer